آیا تورس و اتوئو می توانند همزمان در ترکیب چلسی قرار بگیرند؟

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- این همواره یکی از مشکلات مربیان بزرگ است که میان دو ستاره خود یکی را به زمین بازی بفرستد و دیگری را روی نیمکت نگاه دارد.

به گزارش بلیچر ریپورت، مورینیو یکی از بهترین و خوشبخت ترین مربیان جهان است. مورینیو در تابستان بودجه زیادی برای نقل و انتقالات داشت اما ترجیح داد تیم خود را بر پایه استعداد های جوان بچیند تا بتوانند سال ها برای چلسی بازی کنند.

او یک مشکل عمده دارد، گرچه این مشکل ضرری برای تیم ندارد اما مورینیو باید از میان گزینه های متعدد هجومی خود تعداد اندکی برای هر بازی انتخاب کند.

با وجود اینکه استیو بروس سرمربی هال سیتی و پائول لمبرت سرمربی استون ویلا شاهد توان هجومی بالای چلسی بودند، اما مورینیو تنها دقایقی پیش از سوت پایان بازی موفق شد تا نتیجه بازی را به نفع تیم خود عوض کند.

ادن هازارد، خوان ماتا، آندره شورله، کوین دی بروین، اسکار و اکنون ویلیان هافبک های تهاجمی چلسی هستند که دست مورینیو را برای چیدن ترکیب 4-2-3-1 مورد علاقه خود، بسیار باز می گذارند.

چه کسی به زمین مسابقه می رود؟ چه کسی بازی را از دست می دهد؟ بدون شک اینها سوالاتی است در در فصل پیش رو چلسی با آنها پیش از هر بازی روبرو خواهد شد.

با وجود اینکه روملو لوکاکو به اورتون قرض داده شد، با وجود فرناندو تورس، ساموئل اتوئو و دمبا با، چلسی یه مهاجم نوک دارد که هر تیم لیگ برتری آرزوی آنها را دارد.

اتوئو در همین تابستان از آنژی روسیه به چلسی پیوست و باعث شد که جایگاه تورس در چلسی بیش از پیش متزلزل شود.

با توجه به اینکه چلسی با یک مهاجم بازی می کند، اگر تورس بازی کند، اتوئو و با بازی نمی کنند و برعکس. این به این معنی است که مهاجمین چلسی در فصل پیش رو رقابت سختی با یکدیگر دارند.

اگر به گذشته تورس و اتوئو نگاه کنیم، هر دو این بازیکنان به صورت تک مهاجم بسیار موفق عمل کرده اند. تورس در لیورپول فوق العاده بود و اتوئو در بارسلونا کابوس هر تیمی بود.

هرکدام از آنها در باشگاه های خود بهترین بودند و این به این معنی است که می توانند در چلسی هم بدرخشند، چیزی که همچنان شاهد آن نبودیم.

در اینتر میلان زیر نظر مورینیو شاهد بازی کردن اتوئو در کنار دیگو میلیتو بودیم و درخشش این دو بازیکن در کنار یکدیگر، از عوامل اصلی قهرمانی نرآتزوری در لیگ قهرمانا اروپا سال 2010 بود.

اما این امر در چلسی عملا ممکن نیست. چرا که بازی کردن اتوئو در کنار تورس نیازمند کم کردن یکی از هافبک های تهاجمی و کناری چلسی نظیر ماتا و هازارد است که این قضیه می تواند توان هجومی چلسی را کاهش دهد.

اما به هر حال جایگاه اتوئو به عنوان تک مهاجم هم در چلسی تضمین شده نیست چرا که دور رقیب قدرتمند یعنی تورس و با را در کنار خود می بیند.

حتی تصور رقابت با این نام ها بسیار مشکل است چه برسد به اینکه این نام ها را در کنار خود ببینی و این کار شما را سخت تر می کند.

شاید بتوان با بازی دادن ماتا و هازارد در کنار یکدیگر و کم کردن یکی از هافبک های تهاجمی چلسی، زوج اتوئو و تورس را در خ حمله چلسی تشکیل داد اما این امر باعث می شود به هافبک های تهاجمی متعدد چلسی بازی نرسد.

اما در صورت جا افتادن زوج تورس و اتوئو در چلسی، این زوج هجومی چلسی می تواند به کابوس دیگر تیم ها تبدیل شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:44 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 229
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 30592
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1